دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت كارابان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 127
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 235
:: بازدید ماه : 230
:: بازدید سال : 1236
:: بازدید کلی : 2782

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت كارابان
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 11:3 | بازدید : 662 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در این روش به پنجره تنظیمات دیتابیس وارد میشویم، سپس در مسیری که نرمافزار کارنامه ماهانه در آنجا قرار دارد - به فایل دیتابیسی اشاره میکنیم که نرمافزار کارنامه ماهانه از آن استفاده می کند. اگر بودجه محدودی برای خرید در نظر گرفته اید می توانید از دستگاه کارت و اثر انگشت استفاده نمایید و اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید آپشنهای پیش روی شما متنوع تر خواهد بود. این ویژگی باعث جذابیت پروژه کنترل تردد دانش آموزی و افزایش انگیزه دانش آموز در جهت زدن کارت می باشد. با توجه به آسیب پذیری کارت های بارکد و مغناطیس ، از کارت و کارتخوان بدون تماس در این گروه کالا استقبال بیشتری صورت می گیرد. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

 

گزارش حضور و غياب دانش آموز به صورت اندرويد به اپلکيشن مدرسه نصب شده در گوشي اولياء به صورت خودکار ارسال مي گردد. چرا که در سایر نرم افزارهای حضور و غیاب ،ارسال SMS ورود ، خروج و یا تاخیر به صورت دستی توسط معاونین و یا معلمان کلاس ها انجام می گیرد. این دستگاه در کسری از ثانیه پیامک ورود، خروج یا تاخیر دانش آموز را به گوشی اولیاء به صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمند ارسال می نماید. به عبارتی همه تیک های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک در دفتر نمره کلاسی الکترونیکی در سیستم از قبل خورده شده است و این ویژگی از ابتکارات گروه طلای نرم می باشد. این دستگاه حضور و غیاب مناسب برای مکان های مانند ارگان های دولتی است.از امکانات جانبی این دستگاه می توان به تنظیم سنسور های حسی اثر انگشت و تقویم فارسی و انگلیسی آن اشاره کرد. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند. در این روش به لحاظ سخت ­افزاری هم میتوان از Hub استفاده کرد و هم منبع مفید میتوان تنها از یک سیم Cat5 یا Cat6 استفاده نمود. از این سیستم میتوان برای شناسایی افراد از طریق شبکه و از راه دور در برنامه های مورد نظر استفاده کرد .

  1. چگونه جهت خرید و یا کارشناسی با دیاکالا تماس بگیرم؟
  2. شماره پیگیری واریز مبلغ
  3. RS232, TCP/IP ,USB
  4. دستگاه کارت ساعت تشخيص چهره | 3D Face Detection
  5. تعریف مذهب

به محض این که کسی بخواهد از آن استفاده کنید گوشی تلاش میکند که چهرهشان را تشخیص دهد و سپس درخواست دستور صوتی خواهد داشت. معروفترین و پرکاربردترین درگاه(پورت) USB ، نوع A (USB - type A ) است و همه کامپیوترها ، فلش مموری ها، اکثر وسایل دیجیتال و دستگاههای حضور و غیاب از آن استفاده می کنند. با استفاده از 200 ویژگی (به جای 160،000 ویژگی اولیه) میزان دقتی برابر با 95% به دست میآید. حتی زمانی که شما چشمک میزنید میتوانید آنها را از دست بدهید. در توضیح جمله بالا اجازه بدهید یک مثال را بررسی کنیم. بحث هوشمندسازی مدارس در سالهای اخیر از جمله مباحث داغ و درخور توجه مدیران موفق مدارس می باشد. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل از جمله اطلاعات شناسنامه ای- هویتی، شخصی، تحصیلی، سازمانی، شغلی، نظام وظیفه، و … بدون محدودیت تعداد پرسنل وجود دارد. در برنامه حضور و غیاب رایگان فراتکنو یک گزینه تحت عنوان ارسال به حقوق و دستمزد تعبیه شده تا شما بتوانید ریز کارکر پرسنل را به برنامه حقوق دستمزد ارسال کنید تا بتوانید حقوق افراد را نیز محاسبه کنید. دستگاه ST-Pro حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با دقتی فوق العاده بالا که توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد.

ST-PRO ساعت حضور غیاب با تشخیص اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد. دستگاه ST-Face 160 حضور و غیاب با تکنولوِژی تشخیص چهره و اثرانگشت . نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب خود را با . از درگاه های ارتباطی این مدل از دستگاه حضور و غیاب را می توان به WiFi و پورت USB نیز اشاره نمود. آنها می باشند یعنی دیگر نیازی به حضور و غیاب مجدد معلم در سر کلاس نیست . این محصول توسط دوستانمان در امور مکاتب قرآن شهرستان تایباد تهیه شده است . که با توجه با تصمیمات اتخاذ شده در امورمکاتب قرآن تصمیم بر این شد که این نرم افزار بصورت رایگان در اختیار همه قرار گیرد. بیشتر شرکتهای حضور و غیاب بعد از فروش دستگاه ، مدتی (3ماه تا یکسال) را بعنوان پشتیبانی رایگان در نظر می گیرند و پس از پایان این مدت ارائه خدمات و پشتیبانی در قبال دریافت هزینه صورت خواهد گرفت.

در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن برای مدیریت بهتر تردد پرسنل امکان ثبت مجوز کلیه حالات اعم از مرخصی، مأموریت، اضافه کاری در دو نوع ساعتی و روزانه در نظر گرفته شده است. برای برقراری ارتباط دو رایانه با بانک اطلاعاتی یکسان. ازآنجاکه بانک اطلاعاتی این نرمافزار دارای ساختاری مشابه با نرمافزار کارنامه ماهانه است، این قابلیت وجود دارد که بتوان از اطلاعات نرمافزار کارنامه ماهانه در این نرمافزار نیز استفاده کرد. در این مدل شناسایی چهره افراد در تاریکی مطلق هم امکان پذیر است و باطری لیتیومی دستگاه امکان استفاده از آن در شرایط قطع برق را فراهم می کند. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم. یکی ازمعضلات اصلی معاونین مدارس هم کنترل تردد دانش آموزان و نظارت جهت حضور و غیاب آنها می باشد. نرم افزار حضور و غیاب توانا اولین و تنها سیستمی است که ویژه مدارس طراحی گردیده و از همان ابتدا از هیچ دستگاه کنترل ترددی پرسنلی استفاده ننموده است.




|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: